دغدغه های یک پیشیِ خوابالو

خواب بودن چیز تازه ای نیست.. همه ی ماها حتی اگه رویا دیدن بلد نباشیم...گاهی خودمونو به خواب می زنیم

دغدغه های یک پیشیِ خوابالو

خواب بودن چیز تازه ای نیست.. همه ی ماها حتی اگه رویا دیدن بلد نباشیم...گاهی خودمونو به خواب می زنیم

تهوع

یه وقتایی یه آدمایی هستن دور و برت که دلت می خواد به هر ترتیب ممکن خفه شون کنی..

اما طرف داره واسه خودش راست و خوشحال و خندان رژه میره و تو به خاطر یک سری مناسبات و مثلا فامیل بودن، هیچ غلطی ازت بر نمیاد

امروز واقعا دلم می خواست برم.. انقدر برم که دیگه مجبور به تحمل یه جمع پر از آدمایی که یه همچین احساسی بهشون دارم، نباشم...

بغضم می گیره از آدمای مزخرف...


پ.ن: امشب جواب ارشد سراسری میاد و همه می فهمن من چه گند شاهکاری تو کنکور زدم


پ.پ.ن:تصحیح می شود.. هنوز اخبار لعنتی اعلام نکرده، پس ممکنه امشب نیاد..اصلا خدا کنه نیاد کلا

ارشد...

امروز میرم تهران... مثلا و از قرار معلوم فردا کنکور دارم یه چیزی تو مایه های کوفت بلدم که به هیچ جای دانشگاه آزاد نمی ماسه.. نمی دونم چرا اصلا حس دانشگاه آزاد نیست، به من چه خوب؟

با احترام به همه ی دانشگاه آزادیا، ولی ....

صرفه جویی

به فکرم رسیده بیایم هوا ذخیره کنیم... این روزا ظاهرا تنها چیزیه که واسه ش هزینه پرداخت نمیشه...

البته از یه نگاه دیگه، پر هزینه ترین چیزیه که به چشم نمیاد.. داریم کلی پول می دیم واسه آب، برق، گاز که زنده بمونیم که از همین هوای ظاهرا مجانی استفاده کنیم دیگه...


پ.ن:تناقض درونیِ من و خودم کاملا تو این پست مشهوده!!!!

تابلو

فکر کنم دیگه رسما زده به سرم... دچار خودآزاریِ مفرط شدم

راستش هر وقت که اعصابم خورده ناخودآگاه یه بلایی سرم میاد

یا وقتی غذا می پزم خودمو می سوزونم

یا دستمو می برم

خیلی بی حواس می شم............

و هروقت از این بلاها سرِ خودم میارم تابلوئه که یه چیزیم هست


امروز و دیروز به طرز ضایعی تابلوئم.. ولی یکی نیست بهم بگه چمه!!!!!!


فکر کنم آخرش وسط کارهای خونه به این وضعیت در بیام...


بد و بیراه

انقدر بَدَم میاد وقتی دلت می خواد بخوابی تو چشات 178تا آدم می تونن رفت و آمد کنن

وقتی هم باید بیدار باشی و خیرِ سرِت درس بخونی، با جکِ ماشین هم نمیشه پلکاتو باز نگه داشت


وقتی هم شرایط کاملا مساعده، نه تو خوابت میاد، نه خواب به زور میاد سراغت، حسّ درس خوندنت چنان می پره که با صدتا کامپیوتر خاموش کردن و پریز تلفن کشیدن و کلی کتاب پخش و پلا کردن هم بر نمی گرده سرِ جاش....................................


                         بییییییییییییییییییییییییییییییییییییییب...(سانسور شد)